tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, January 28, 2012

menyampahnya...

assalamualaikum...

aku tengah menyampah ni tak tahu nape hari ni aku banyak menyampah dengan semua benda yang aku buat...
perut tengah sakit ni ok sangat menyampah,muka pun tengah gatal akibat makan ketam sungguh menyampah benda yang kita suka makan tapi tak boleh makan menyampah kan???

satu lagi yang aku menyampah aku selalu gak usha blog aweks ni siap follow mollow lagi sebab kita minat baca blog dia,aku ngaku aku memang tak pernah komen tapi aku ni jenis pembaca senyap tak suka sangat menonjol2 kan orang ingat nak tumpang glamer lak so jadi la pembaca senyap..tup--hari ni aku nak baca la blog beliau tetiba jer kuar mentang ni...


This blog is open to invited readers only


It doesn't look like you have been invited to read this blog. If you think this is a mistake, you might want to contact the blog author and request an invitation.
You're signed in as norzilawatin@yahoo.com - Sign in with a different account

siyes gua menyampah tahap tapir...kalau tak kasi orang baca baik tak payah berbelog bagai...hissss menyampah!!!!
satu benda yang buat aku menyampah malam  yang cukup indah ni aku nak tengok bola klate lawan kuala lumpur alih...alih...takde secara langsung lak kat tivi eeee...benci menyampah puiiiii...tak dapet nak tengok abang ramzul idaman hati main malam ni menyampah...

betapa kacaknya beliau...kawen jom!!!!



nota kaki busuk mu:
aku menyampah puiii....

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....