tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, January 17, 2012

Official Video: Malaysia Airlines Missing You Flashmob at KLIA

assalamualaikum..

hai uolssss...yang cantek yang manis yang hensem korang ada tengok tak video malaysia airlines you flasmod at klia kecoh cik senah oiiii...satu malaysia, ker aku jer yang kecoh tapi kan aku suka giler tengok video ni memang terbaek dan  happening ...tak caya korang tengok sendiri video ni...

tapi kan aku tertanya gak ape tujuan video ni dibuat...????
jawapannya adalah untuk mempromosi mas rupanya baru aku paham ternganga jer aku tengok video ni mula2 aku ingat kan diorang ni giler meroyan hikhik choiiii....

ada orang cakap gara2 diorang dok terjoget sampai ada yang terlepas flight betul ker???ker propa jer lebih??


84 people missed their flight because of the flashmob.


biar benar aku tak caya macam2 orang komen pasal video ni ada yang suka ada yang meluat ada tapi apa pun aku suka video ni rasa nak join sekali joget tergedik2 kat situ...



























nota kaki busul mu:
seumur idup aku baru sekali naik mas tu pun orang belanja




No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....