tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, January 14, 2012

teringin nak jadi rock star tetiba...

assalamualaikum..



tajuk tak bleh blah nak jadi rock star kekonon..sebenar aku bukan nak jadi rock star tapi teringin nak belajar main gitar mesti best kan..untung sesape yang dilahirkan mempunyai bakat dalam bidang muzik tapi ada bakat kalau tak gilap tak guna juga kan...

semalam aku ada ler pergi tanya dekat YAMAHA nama dah YAMAHA kompen la mahal korang  bayangkan RM108 sebulan belajar seminggu sekali kelas setengah jam jer pe cer...mahal tu tak berbaloi kot...ker berbaloi????


aku teringin nak belajar main gitar ni jer ada sesiapa tak yang sudi ajar aku free of charge heeee...jasa anda amat la saya hargai kalau ada sesape yang sudi ajar aku hehehe...


best kan kalau pandai main gitar macam mamat ni...memang the best aku selalu tengok video dia kat youtube
lepas tu kan dia ni  friendly tau kalau kita komen video dia mesti dia reply rasa kembang semangkuk jamban dah la gua minat dia...cumi sudi u ajar i main gitar..hikhik!!!!



alangkah indahnya dunia kalau ada gitar secomel ni korang bayangkan bila aku pegang gitar ni mesti comey oh perasannya...


omaigod..... camner nak main gitar ni.....???


ni lagi giler gitar tapak kaki kahkahkah..

sekarang ni aku tengah pikir nak daftar kelas ke tak kalau masuk kelas agak2nya membazir tak???















nota kaki busuk mu:
saya telah mencilok gambar tersebut digoogle halal ekkk...tenkiu kedit untuk semua pic kat atas

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....