tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, January 30, 2012

jatuh cinta pandang pertama awrrrr...

assalamualaikum..

bila aku jatuh cinta kan ku sebut nama mu berkali-kali akan ku seru nama mu agak kau sentiasa dihatiku jiwang tetiba..

sebenarnya aku bukan jatuh cinta dekat manusia bernama lelaki tetapi aku telah jatuh cinta pada si dia ni yang membuatkan pandangan mata ku bertambah seksi serta ayu...oh ayu kerrrr????


dia lah yang telah membuka pintu hatiku untuk berjinak2 kembali dengan maskara,sebelum ni aku pernah gak pakai maskara tapi macam tak best ar tak selesa mata gatal2 mungkin sebab aku alergik kot dengan produk tu tapi maskara maybeline ni best bila kita pakai dia tak sememeh,bulu mata pun lebih lentik dan panjang sesuai untuk manusia2 yang mempunyai masalah bulu mata pendek macam aku ni...


gambar diatas menunjukan bulu mata ku selepas memakai maybeline maskara magnum yang ohsem itu,selepas memakainya terasa best seperti memakan aiskrim magnum..

jika anda semua ingin merasa pengalaman indah seperti saya sila dapatkan dikedai2 yang menjualnya sama2 la kita bling...bling....tak payah nak pakai bulu mata palsu bagai,sekali pandang macam mak lampir pun ada gak aku tengok orang pakai bulu mata palsu ni...haha





nota kaki busuk mu:
cantek itu indah

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....