tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, January 27, 2012

TRIP PUSING-PUSING KUALA LUMPUR

assalamualaikum...

tahukah anda aku dah 10 tahun dok shah alam tapi aku tak pernah sampai KLCC sila gelakkan aku...
bukan taknak pergi tapi aku takde geng yang kaki merayap semua pemalas harapkan orang jer bawak ke hulu ke hilir maka aku ni ibarat katak dibawah tempurung...

tapi kini tidak lagi setelah 10 tahun akhirnya chinese new year menyaksikan kebangkitan aku menuju ke klcc dengan bangganya hehe...pagi2 buta lagi dalam pukul 6 pagi gitu dengan semangat waja bangun subuh siap2 pergi KLCC bayangkan pukul 10am dah terpacak kat KLCC  budget pelancong la kekonon hehe...

rombongan cik kiah menuju ke taman KLCC bukan main lagi bibik senyum...

orang kampung aku dah sampai KLCC!!!!


muka jakun pastime sampai KLCC sayang pic ni gelap sikit pasal matahari sedang memancarkan sinarnya panas kot basah ketiak...

lepas merayap kat KLCC rombongan cik kiah yang di angotai oleh aku,kawan aku,akak aku,abang ipar serta sedara mara yang lain menuju ke stesen LRT selain tak pernah sampai KLCC aku tak pernah naik menatang LRT sila percaya haha...tapi sayang gambar naik LRT takde malu ar nak bergambar bagai ramai kot orang dalam LRT tu hikhik..

dari KLCC transit ke KL SENTRAL,transit tu budget baik kapal terbang haha...lepak2 jap situ memang takde keje lepak kat KL SENTRAL kan hehe...lepak2 jap naik MONORAIL lak siyes aku jakun sebab aku memang tak pernah naik mendalah ni haha...naik MONORAIL lepak2 lak kat bukit bintang pusing2 sekitar situ lepas tu naik bas RAPID KL NO 103 perghhhh...siap hafal no bas haha...balik ke ke KLCC balik sebab park keta kat sana..

sampai KLCC pergi sembahyang zohor aku suka surau KLCC bersih sangat telekung pun wangi jer selalunya surau telekung dah ada rupa2 kain lap kaki eeee...tak sanggup aku nak wat sembahyang tapi di KLCC anda tak perlu risau semua ditanggung bersih...suka ai!!!

lepas sembahyang zohor pergi makan2 dekat kampung baru sedap2 kenyang perut aku lepas tu balik rumah krohhhhhh terbongkang!!!!!ape pun tenkiu khas buat akak aku and abang ipar ku yang bawak kami pusing2 kl....weeeiiiii ai suka!!!



nota kaki busuk mu:
i love KL tetiba

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....