tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, January 12, 2012

menunggu detik hari dan waktu

assalamualaikum..

hai dah lama aku bertapa,bertapa malas dan tepunya otak aku nak mengarang ayat empat kerat sebab takde benda nak dikongsikan dengan anda2 semua budget ramai giler baca blog aku haktuiii..

malam ni aku nak bercerita pasal aku nak pergi bali sekarang ni tengah membilang hari dan waktu insyallah bulan febuari 20/2/2012 aku akan terbang kesana perghhh...tak sabar sebab ni pastime aku nak pergi bali sebelum2 ni kalau dekat indon aku pernah sampai ke medan siyes best,lepas medan aku pergi jakarta and dari jakarta naik train pergi ke bandung memang terbaek shopping pun enak banget..

tahun lepas aku pergi phuket best gak tapi manusia2 kat phuket tak baper nak best sombong tahap tapir benci...benci...tapi tempat dia memang cantek seperti di syurga....

tempat ni sangat cantek tuan dan puan kita sedang berada di phi phi island kap kun kap....

tapi kat phuket shopping tak best pasal barang semua mahal sebab duit thailand dengan malaysia lebih kurang jer baik shopping kat malaysia jer kalau tawar menawar takde kena maki bagai....

kalau nak cerita bab cuti2 ni setahun tak abis sebab banyak benda kita boleh belajar bila sampai tempat orang,seronok tau sekali sekala melancong keluar negara tapi tak semua mampu kan setakat ni aku hanya mampu terbang sekitar negara seberang jer dua berang tak mampu ambo nanti la cari laki kaya mana tahu  dia boleh bawak aku pergi paris hahaha paris tuuuuuu...

jom kita layan gambar tempat menarik dibali ambo cilok gambar ni from goggle halal ekkkk haha...


tempat wajib berpelesaran dibali tanah lot....



ulun danu bratan pandai2 aku jer rasa betul kot nama tempat ni orang kata kat sini sejuk..


sawah padi yang sangat cantek pemes ni kat bali


uluwatu kat sini pun cantek gak..

banyak lagi tempat yang best aku tengah google tempat menarik kat bali sampai sana boleh request nak pergi mana2 awrrrrr...tak sabar!!!









nota kaki busuk mu:
kecoh kot padahal sebulan lagi nak pergi haha...

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....