tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, December 16, 2011

rombongan ke i city lagi...

assalamualaikum..

isnin baru2 ni aku ada bawak rombongan cik kiah pergi ke i city macam pemandu pelancong pula aku ni,ni kunjungan aku kali ke dua ke i city kali pertama pergi yang entry lepas2,kalau dulu pergi dengan budak2 tecit comey kesayangan hati kali ni aku pergi dengan kakak,anak sdare aku kawan aku dan adik beliau...

seronok kot sebab aku boleh enjoy sikit kalau pergi dulu tak boleh nak enjoy sangat pasal aku kena memantau budak tecit dua ekor tu kalau tak mau hilang aku juga yang susah,so kali ni aku qada enjoy mula2 sampai jer aku bedal naik menatang perahu yang bergerak kehulu kehilir orang lain naik terjerit2  tapi ktorang dok tergelak2 tak tahu nape sampai orang kat depan ktorang pandang jer ada aku kisah hahaha...

lepas naik perahu kehulu kehilir tu ktorang just pusing2 dekat kawasan sekitar tu jer ingatkan nak masuk tempat salji tu tapi wa cakap lu punya ar panjang orang beratur hancus harapan ku sobsobsob...

                               terserlah kepoyaan...

ramai sungguh manusia maklum la selangor cuti hari isnin hari tu tapi nasib baik aku pergi kali ni tak kena park kereta jauh2 takde kena menapak bagai tak kuasa aku....

                               aku yang gemok


                  bersama kakak aku dan aku yang gemok

                      anak sdare ku yang kurus kering haha...



                   bulan di i city siyes cantek terang benderang...

                          pura-pura gengster...

so far aku suka pergi sini ada rezeki nak pergi lagi,sape2 yang belum pernah berkunjung kat i city ni pergi jangan tak pergi seronok tau,tempat pun cantek dan macam2 ada....



nota kaki busuk mu:
aku tak suka tengok couple2 yang dok romen kat celah2 pokok kecik2 tu dah la ramai kanak2 tak sesuai ok...

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....