tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, December 24, 2011

rasa macam nak beli handbag baru

assalamualaikum...

bersiaran langsung sekali lagi diblog aku yang comey ohhhh...comey la sangat sekarang tepat jam 12.04 am oh sudah berganjat dihari lain sudah dah hari sabtu dah cepat betul masa berlalu tak sabar nak tunggu hari gaji sebab aku ada perancangan BESAR aku nak shopping handbag baru,dua tiga hari ni aku asyik dok usha jer handbag kat shopping2 complex ada yang berkenan tapi harga tak baper berkenan mahal kot...

sekarang kan beg jenis yang jenis keras2 dah glamer balik handbag jaman mak2 kita dulu tak sangka glamer balik kalau la aku tahu aku suruh mak aku simpan handbag dia yang lama2 antik sikit kihkihkih...

jom kita usha handbag pilihan hati aku sebab aku tengah rambang mata ni tak tahu nak pilih yang mana satu...
calon-calon bagi ketegori bag yang bakal aku miliki adalah!!!!!jeng...jeng...jeng...

nak tanya pendapat korang la handbag ni comey tak????tapi kan handbag ni besar kalau kecik sikit mesti comey tak suka...tak suka...


yang ni pun cantek kan aku suka beg ni menarik apa pendapat korang ok tak????


yang ni so comey ni la handbag jaman mak2 kita dulu comey kan????


yang ni pun cantek rambang mata aku tapi pink susah nak maching baju lak kan????



yang ni pun menarik sebab dia multi function nak kelek2 kat tepi boleh nak pikul2 kat belakang pun boleh giler rambang mata aku mana satu pilihan hati....


beg terakhir pilihan hati handbag ni sangat gojes menarik tertarik ko memang class...rasa nak beli hari juga tapi mmmmm....gaji belum dapet lagi sobsobsob....











nota kaki busuk mu:
handbag dan wanita tidak dapat dipisahkan seperti aur dan tebing tiba2...

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....