tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, December 5, 2011

dilanda ombak rindu di JJ bukit raja

assalamualaikum...

setelah seminggu menyepi aku kembali disini sesiapa yang singgah2 sini tenkiu akan puyu i tell u i lap u,macam biasa kalau hari isnin hari cuti rasmi aku dan hari ni aku tak jadi anak dara terajin hari ni anak2 dara keluar berfoya2 menghabiskan pitih dekat jj maklum la sekarang kan tengah sale harus la shopping bagai nak rak..

selain berfoya2 menghabiskan pitih tujuan utama ke jj nak nak tengok wayang,filem yang menjadi pilihan hati masa kini yang sedang hot berkumandang di panggung2 opkos ombak rindu i tell u filem ni memang hot hero dan heroin yang mantap serta kacak mengoda kenapa la arron aziz dah kawen hikhik.

konon2 bukti pergi tengok ombak rindu haha..tetiba ada abang jacob dekat belakang

so far so kerusi citer ni best la tapi aku rasa novel dia lagi best nak kata touching sampai hingus mencecah lantai tak ada tak rugi la tiket wayang RM11 hengget,disebabkan aku ni peminat arron aziz maka harus la memberi support terhadap filem beliau aku rasa lepas ni mesti ada sambungan lagi sebab novel ombak rindu ni tak silap aku ada 3 buah novel dan semua novel2 beliau  aku dah baca memang novel terbaek yang pernah aku baca...





nota kaki busuk mu:
masa tengok wayang tadi banyak betul gangguan tak suka...tak suka....








.

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....