tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, November 26, 2011

yeyyyy.....aku dah sampai i city

assalamualaikum...


pada tanggal 20.11.2011 finally setelah berkurun lama aku nak pergi i city akhirnya sampai jua kihkihkih....punya la ramai manusia sejagat berkunjungan kat icity korang bayangkan nak masuk parking pun jem so terpaksa la parking keta sikit punya jauh lalu menapak la kami anak beranak memanjat bukit bukau menuju ke destinasi cinta tiba2...

bersama famly kawan aku dan anak buah ku terchenta skema jer orang kat belakang tu sila abaikan muka aku yang terlebey excited heeee...

sepanjang jalan menuju ke i city dipenuhi lampu yang sangat2 cun oh makin excited aku..

                     siyes cantek tempat ni jakun jap....

destinasi tak baper budget pertama kat sini budak tecik 2 ekor tu terkinja2 nak naik ni oh harus melayan pitih aku RM10 HENGET...

lepas tu melayan lagi duit aku RM5 sorang lagi tak bleh naik pasal pendek haha...



        melayan lagi pitih aku RM13 menuju kearah kepipisan poket..

                     moksu dia pun tumpang sekali pakai haha...

round jap dekat lampu tu tiba budak tecit 2 ekor tu nak naik mendalah ni pulak harus melayan lagi duit aku...

muka budget happy aku aku hanya mampu tersenyum mak sdara mithali....

bukan main lagi peace bagai budak tecit 2 ekor ini menyebabkan aku bangkrup sobsobsob...tapi takpe sekali sekala apa salahnya lagi pun aku happy bila tengok budak2 ni happy...ada rezeki kita pergi lagi!!!

susah juga melayan budak2 ni aku ni jenis lembut hati kalau diorang merengek tak sampai hati pula nak nak cakap tak boleh...ikut jer feel budak2 ni!!!!



nota kaki busuk mu:
agak2nya sebulan elektrik kat sini baper juta ekkkk heeeee


No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....