tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, December 29, 2011

kegiatan haram fredo

assalamualaikum...

hai uoolss...yang sedang mentelaah blog i ni tenkiu ekkkk...ada ke yang sedang mentelaah blog i ni uweksss....
hari ni i nak citer pasal my hamster tak lain tak bukan si afredo tu nama pendek beliau fredo anak i yang cumey gebu tu walaupun tak baper nak gebu..

hari ni i nak bercerita pasal kegiatan beliau didalam sangkar tebiat yang satu ni ai tak baper gemar asal hari ni aku cakap i..i..i.... ni dengan aku sekali buang tebiat,aku sedang kembali normal otak jer tak baper normal hari satu hari ni kepala ni dok berdenyut..

tiba2 jer citer pasal kepala pula berbalik kepada story pasal si fredo ni dia ni suka sangat gigit2 sangkar,orang kata hamster memang suka mengigit tujuan dia mengigit sebenarnya nak asah gigi dia yang tajam bagaikan gergaji sekali kena ngap kompem berdarah sakit woooo..wa cakap lu!!




jom kita tengok video terbaru si fredo ngok ngek kesayang hati sedang mengigit sangkar dengan pelahapnya ganas wa cakap lu beb...


entah pe2 entah si fredo ni geram aku mau patah menatang besi tu asyik dok gigit gigit jer,aku ada beli benda untuk dia gigit2 tapi haram dia tak gigit pun,dia dok gigit2 sangkar gak risau gak kot2 patah besi sangkar tu confirm si fredo lesap entah kemana..k bye nak tido aku demam sobsobsob....



























































No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....