tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, December 11, 2011

nama saya fredo

assalamualaikum...

dimalam yang indah serta keboringan melanda dan takde keje nak buat tiba2 nak buat citer pasal fredo hamster aku yang dipelihara dalam setahun lebih alhamdulillah umur dia masih panjang walaupun kadang2 aku lupa nak bagi dia makan maklum la bizi ahakkssss...bizi la sangat tapi skang memang aku agak bizi tu sebab skang ni jarang2 update blog....

berbalik pada citer si fredo ni aku beli dia tahun lepas dalam bulan 6,mula2 aku beli sekor jer sebab dekat pet shop ada sekor jer sian dia takde kawan aku beli lalu aku tatang dia bagai minyak yang penuh bagi dia makan minum seronok tiba2 jer macam ada tanggunjawab besar menjaga makhluk ciptaan allah hikhik mulianya.. toing...toing....

sebulan lepas tu aku beli sekor lagi sebab aku sian tengok dia takde kawan,aku bawak masuk dalam sangkar lepas tu tibe2 jer sifredo ni buat serangan berani mati ngap...ngap...dia gigit hamster yang aku baru beli tu tak sampai seminggu hamster yang aku baru beli tu mati so sampai skang ler aku tak beli pasangan dia sebab aku dengar citer hamster ni setia pada yang satu dia cuma setia pada pasangan dia yang first dia couple sweetnya..

aku ada rakam video si fredo dia suka gigit2 orang aku pernah kena gigit nasib baik tak kena penyakit hamster giler kahkahkah...


aku ingat nak try beli sekor lagi yang betina tapi takut kan dia gigit2 lagi dilema...dilema...




nota kaki busuk mu:
sayangi la binatang peliharaan anda

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....