tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, November 28, 2011

apam polka dot

assalamualaikum..

aktiviti amal dihari cuti hari ni bersesuaian dengan status anak-anak dara ter.....rajin abab ini makanya hari ni saya serta  kakak saya telah berjaya membuat apam polka dot......!!!

nak resepi sila google sendiri sebab aku tak pandai nak buat mendalah ni baru jer cuba2 berjinak dalam bidang masak memasak apam polka dot ni, yang tukang bancuh membancuh my sis aku just tolong buat dot..dot..dot dan tukang makan..hoho

ingin lihat kehebatan dan hasil seni kami aku mempersembahkan dengan rasminya apam polka dot kami sekeluarga caaacaaaannnnn hahaha aigooooo...

apam polka dot yang telah siap dikukus...hebat tak????



               konon.konon bentuk angry bird haha...

         bentuk stawberry pun ada hikhik udohnya heeeee....


seronok kot buat apam ni anak-anak dara yang dok lepak2 kat rumah tak tahu nak buat ape harus la berjinak2 dalam bidang masak memasak sebab perempuan memang dilahirkan sebagai tukang masak terhebat dalam dunia...tiba2!!!!



nota kaki busuk mu:
salam maal hijrah untuk semua pembaca blog saya oh ada ker yang baca blog saya ni???

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....