tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, November 10, 2011

indah sungguh beraya dikampung

assalamualaikum...

masih lagi dalam mood beraya haji,kalau bab raya memang harus over sebab setahun sekali jer kita beraya,macam biase aku balik kampung untuk beraya bersama famly walaupun cuti lima hari jer gua redah jer yang penting balik tu yang paling utama...

tema  raya haji arabian budget ler arab2 walaupun tak baper nak arab,tapi takpe yang paling penting cantek sedap mata memandang,orang lain dok bersilap dengan kerbau kami gegirl posing2 jer kat rumah oh harus la berposing maut ala2 mak arab alam siber terlebih dahulu kita tengok dulu kerbau yang dah selamat dikorbankan bakar pon sodap...


 bekeng2.....gua cilok dari fb abang gua aku tak pergi pun malas ar...


hambek ko berjaya ditumbangkan....jua

saksikan kepoyaan tahap kerbau muka kami yang hanya sekadar berposing kaum adam bersilat dengan kerbau tu kami gegirl tukang masak tukang,tukang makan sedap...sedap....korang pernah makan kerbau tak sedap tau....

               wiwetttt...tuan punya blog heeeee

terserlah sifat mak2 hahahaha bersama anak sdare ku yang comey macam moksu dia...

   mak-mak arab terdiva oh ada pak arab tersesat sorang....

                         mak arab wanabe itu orang....

                                          ibu dan anaknya

                 pasir mas next top model hahaha....terlebey suda





nota kaki busuk mu:
makan daging banyak daging2 kat badan pun bertambah banyak 

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....