tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, November 13, 2011

ukur la shawl dimuka sendiri

assalamualaikum...

dah lama aku tak update blog disebabkan kemalasan melanda,bukan setakat malas nak update blog tapi benda2 lain pun aku malas tapi bab makan rajin oh makan itu nikmat tapi gemok tak baper nikmat

berbalik pada tajuk diatas iyer kali aku nak bercerita lagi pasal shawl,disebabkan aku ni pengemar shawl sedunia makanya harus la bercerita benda yang kita minat secara berulang kali sampai lebam.

dijaman abab kebangkitan shwal ni ramai yang pakai shawl semua cantik2.pelik2,dan entah hape2 pun ada,sebelum melilit shawl dikepala anda sila perhatikan dulu bentuk wajah anda jangan sesuka hati kepala hotak korang jer pakai shawl konon2 hebat la boleh belik2 macam bungkus nangka.

sila cermin dulu muka anda tengok tilik bentuk muka sesuai ker aku pakai ala hannah tajima kan tak pasal muka aku macam kak temah nak gi bendang makanya harus la berhati2 dalam berfesyen jangan la dok ikut sangat peredaran fesyen sila tengok kesesuaian bentuk muka anda.

bagi anda yang bermuka bulat gote macam tuan punya blog ni sila elakkan memakai tudung ala2 hannah tajima dari permerhatian aku bentuk muka sebegitu kurang sesuai tapi kalau nak pakai lantak ar tapi sila ukur shawl dikepala sendiri.


bentuk muka sebegini jer sesuai memakai ala2 hannah tajima anda dah cermin muka anda?????


jangan la dok kalut sangat nak berfesyen bagai sila la tengok,usha2,tenyeh2 muka sendiri iyer para pembaca sekelian oh ada ker yang baca blog i ni aiseyman....hikhikhik

aku memang suka giler pakai shwal tapi setakat ni aku belum pernah cuba2 try test pakai yang pelik sebab aku selalu berfikir dan sedar diri bahawasanya kita jangan jadi mangsa fesyen....pakai simple udah ler jangan dok meroyan konon fesyenDUSTA la konon puiiiii....hukhuk


AKHIR KATA SIMPLE ITU SEMPOI tiba2 jer tayang muka sendiri konon2 comey la tu
















nota kaki busuk mu:
mintak tolong jangan jadi fesyen victim huuuuu......









2 comments:

kalau korang rasa korang sweet sila komen....