tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, November 8, 2011

gua ditag..huahuahua

assalamualaikum..

hikhikhik aku ditag so aku nak jawab soalan cik nurul kita ni..soalan very cepucemas


1. Blog siapa yang anda wajib cekidaut?
blog cik epal ler aku memang suka baca blog dia memang sempoi dan buat gua leleh....

 
2. Study or working yang anda prefer?
menandakan saya dah keje maka keje is the best tapi kadang tak best time banyak keje heee...
 
3. Kalau anda date ngan bf/gf mana tempat yang wajib harus dituju?
tempat makan ler sebab makan itu nikmat heeeee..... 
 
4.Siapa yang akan bayar makan? U or bf/gf? Atau cabut terus tanpa bayar?
kita ambek angka giliran la kalau minggu lepas dia belanja minggu ni kita belanja dia lak baru fair..
 
5. Kalau rasa stress , what u will do? Pi lempang mereka-mereka di jalanan atau beristigfar sepanjang jalan ke masjid?
buat tak tahu kadang2 maki diri sendiri

6. Anda setuju kalau ada orang cakap muka anda iras Lisa Surihani?
omaigod jauh bbq dari api tapi ada orang kata muka ai sama mcm muka zizee ezzete tuiiii.

7. Time karaoke , anda rasa suara anda paling sama dengan artis mana?
agnes monika kahkahkah....
8. Time SPM dulu , subject apa paling faberet gila sampai tak sanggup ponteng kelas? Ke anda tak amek SPM?
masa ambek spm dulu aku la makhluk allah yang paling pemalas so no komen...

9. Apa pendapat anda tentang pemuda pemudi sekarang yang gemar pakai contact lens besarkan mata? Look more cute? Gorgeous? Korean look?
orang zaman sekarang semua nak tomey2 aku sendiri pun pakai gak ai rasa ai sangat comey awwrrrr....
10. Berapa ramai anak yang anda idamkan bila berkahwin nanti?
empat

11.Anda fikir senang ke nak buat 11 soalan seikhlas hati nih? Jawabbb !!
susah kot nak jawab pon semput hukhukhuk...



No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....