tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, November 14, 2011

apa yang aku suka pasal bas sani

assalamualaikum...


korang kenal bas ni????tak kenal maka tak cinta,aku suka naik bas sani boleh dikatakan tiap kali aku balik kampung memang bas sani la yang menjadi pilihan kolbu disebabkan basnya yang sangat luas selesa serta kerusinya yang empuk bagaikan sedang berada diruang tamu rumah oh over ko jah...

selain kerusi yang empuk aku suka dengan driver2 beliau yang sangat mesra alam serta bersopan santun ketika memandu bas tersebut makanya aku rasa selamat walaupun bas sani ni suatu  ketika dahulu pernah berlaku kemalangan tapi itu semua kerja allah naik ape2 pun kalau nak acident,acident gak kan???

ngeri,seriau itu la perasaan gua tiap kali naik bas heeee....

selain driver yang sangat sopan santun,aku suka giler bab kecanggihan bas sani,siap ada cctv ko tak pernah aku tengok bas ada cctv jakun jap maklum la asal dari kampung haha...so kalau nak tinggal barang kat atas bas tak payah la risau kot2 la ada orang rembat barang korang boleh ler kita teropong so jaga2 ekkk...jangan ada niat nak rembat2 barang orang ANDA SEDANG DIPERHATIKAN HAHAHA...

yang terlatest pasal bas sani ni wa cakap lu siap ada menatang ni beb...


orang panggil ape entah,macam skrin kecik la dekat diorang letak dekat seat so takde bosan tahap gaban dok dalam bas,siap boleh layan KL GENGSTER lagi,boleh layan lagu,nak main game pun boleh yang penting skrin tu touch skrin jakun jap budget ipad la konon2 haha...

so tak rugi aku beli tiket RM45.50 dan aku cukup puas hati dengan bas sani,DATUK SANI SILA BAGI TIKET BAS FREE SEBAB SAYA DAH PROMOTE BAS SANI HEEEE.....

tapi ada juga benda yang aku tak puas hati dia pasal bas sani ni aku harap diorang boleh perbaiki dari masa kesemasa,pertama yang aku tak puas hati diorang suka sangat suruh kita tukar bas sesuka hati jenuh kot terutama sekali bila time kita pikul  beg gabak kena turun naik bas tak suka...tak suka,kedua diorang punya perhentian dekat merapoh tu,makanan dekat cafe perghhhh...cekit darah,last sekali jamban teruk betul bayar 30 sen tapi jamban entah hape2 tak suka...tak suka....!





nota kaki busuk mu:
bas sani TERBAEK

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....