tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, February 29, 2012

bali day 2 part 1

assalamualaikum..
nak nak sambung lagi story mory pasal bali apa benda yang ktorang buat,bangun pagi seawal 6.30 am tapi dah cerah terbelek rupa2nya pukul 6.30 bali lebih kurang 8.00 pagi malaysia masa sama tapi kat bali ni pukul 6 pagi dah macam pukul 7 pagi malaysia so gua terbabas subuh kuang2...

pung...pang..pung..pang siap mandi semua keluar bilik pergi sarapan tapi macam sayang nak tinggalkan bilik sebab aku ada bilik yang ohsem suasana pun ohsem..

ni bilik aku ohsem kan suasana pun cantek nyaman jer macam dok kat hutan rimba..

ni budak gemuk sedang bersantai2 menikmati udara sebelum bfest...

sambil bersantai ambek gambar keindahan resort ni cantek sungguh tak rugi bos aku booking kat sini..

ni salah satu bilik kat resort ni cantek sesuai untuk anda2 yang berhoneymoon..

kolam yang ohsem rasa nak berenang tapi aku tak pandai berenang...

turun bawah ada kolam lagi banyak giler kot kolam die, dekat tepi2 kolam tu kita boleh menikmati keindahan alam semulajadi siap ada sungai lagi kat bawah tu memang terbaek,tempat ni memang sesuai sangat la kalau korang nak berhoneymoon...

habis merendek2 kat kawasan resort tu aku turun bfest pagi tu aku just makan roti dengan telor rebus jer benda lain tak berani aku nak makan takut tak halal maklum la kat bali ni mojoritinya penganut hindu so bewere jangan sesuka hati jer makan mana tahu termakan benda yang tak halal nak makan apa2 kena beringat2 kalau korang2 semua pergi bali!!!

lepas bfest program ronda2 bali pun bermula nak tahu aku pergi mana nanti ler aku sambung lain kali penat ler hari rasa macam nak tido awal lak bye gud nite!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....