tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, February 3, 2012

menyampah edisi kedua

assalamualaikum...

kali ni aku menyampah lagi sebab apa yang aku nak tak dapat,sebenarnya aku tengah cari kasut nak pakai pergi bali nanti hari isnin tu aku usha2 la kasut dekat vincci so aku terberkenan ler dengan satu kasut tu cantek kot pakai pun selesa,kebetulan hari isnin gaji aku belum masuk lagi so tak dapet aku nak shopping bagai sadis2..

so hari ni aku pun menapak la dengan hati yang berkobar-kobar ingin mendapatkan kasut tersebut tapi sadis sekali kasut tu dah takde OH TIDAKKKKKK.....rasa nak hentak2 kaki kat vincci tapi takut orang cakap aku giler lak...oh menyampahnya nyesal aku tak beli isnin hari tu...

satu benda lagi yang aku tengah menyampah tahap tapir makhluk2 tuhan dekat fb tak habis dok mintak kita main game aku dah pencen dah bab2 main game kat fb ni dulu memang la asal bukak fb jer main game,asal game jer fb tapi sekarang aku dah pencen sekali lagi iyer aku dah pencen toksoh dok ajak aku main2 game menyampah tau...mencik2...

amaran terakhir:




No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....