tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, February 27, 2012

FROM KL TERUS KE BALI

assalamualaikum..
mood nak mengarang ayat tak ketentuan hala,takde idea camner aku nak nak mengarang ayat 4 kerat tapi aku cuba la sedaya upaya..

sebenarnya perjalanan aku ke bali ditaja sepenuhnya oleh company tempat aku keje,trip ke bali ni merupakan trip company yang ke empat,trip pertama tahun 2009 ktorang pergi medan next trip 2010 ktorang pergi jakarta and bandung last year 2011 kami ke phuket and tahun ni 2012 ke bali ler kita...tahun depan dah tahu dah tapi belum kompen lagi so biar la rahsia hakhakhak..

so kita sambung cerita pasal bali,hari pertama takde ler menarik sangat sebab ktorang bertolak dari lcct ke bali pun dah petang sangat lebih waktu maghrib gitu baru berlepas,perjalanan ke bali dari lcct lebih kurang 3 jam sempat ler aku membuta best jer tido sejuk...


             wiweet aku naik airasia kaler hijau jakun jap hehe...



senja nan indah atas flight siyes cantek




time ni dah sampai bali flight ni dah nak landing view dia perghhhh wa cakap lu cantek giler....

rombongan cik kiah muka masing kemain mat saleh tu tumpang sekaki bergambar...


wiweett kami dah sampai bali...

sampai jer bali benda pertama yang ktorang buat ape lagi makan ler ktorang makan kat sini...

 best makan kat sini aku paling suka nasi goreng dia terbaek..


nasi goreng ikan asin sedap rasa dia lain sangat dengan nasi nasi goreng ikan masin kat malaysia ni...

habis jer makan ktorang bertolak pergi ke ubud perjalanan dari kuta ke ubud lebih kurang sejam sampai sana lebih kurang pukul 12 malam,ktorang bermalam dekat beji ubud resort, resort ni siyes cantek bilik dia mebles....jamban perghhh terbaek..



jamban kemain luas nak main kejar2 kat dalam ni pun boleh..

siap ada bathtab lagi sempat ler aku berendam dalam ni syok giler...

maklumat lanjut pasal beji ubud resort ni klik kat sini

panjang berjela entry aku kita sambung next time pulak ada gak orang muntah darah baca entry aku berjela-jela ok bye nanti aku sambung lak cerita hari ke dua aku kat bali...

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....