tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Friday, July 27, 2012

lagu mengamit rasa

asalamualaikum..

hai uolllsss...sihat kerrrr????camner puasa hopefully semua okeysss jerrrr...kan???sebab setakat ni aku tak pernah lagi dengar orang mati sebab puasa tapi masih ada yang degil taknak puasa macam semalam aku pergi beli topup kat 7eleven tetiba masuk la mamat hot mata aku usha dia kahkahkah kurang pahala puasa aku sekali tak puasa kot beli air bunga-bunga cinta dengar rokok dunhill jadah pukul 10 pagi beli air terus cancel nak wat laki puiii...harap muka jer hensem wei bawak-bawak la taubat!!!

nampak gaya aku merapu nak lari tajuk dah ni ok bebeh back to tajuk in upstair on my english so hancusss...
lagu ni memang memberi sejuta memori terindah waktu jaman-jaman muda dulu sekarang pon muda lagi hehhehheh..
aku punya la minat dengan kumpulan ni siap gunting gambar penyanyi kumpulan ni sebab dia ensem lepas tu tampal kat fail sekali ustaz belek fail aku zasss dia merampas kebahagian hakiki ku lalu memulakan ceramah percuma beliau lalu aku terpaksa meredakan kepergian beliau yang kacak menawan kolbu hehe..itu kisah jaman dulu-dulu maklum budak-budak lagi..kerana lagu ni aku terus gilos bayang siap hafal kot lirik lepas tu salin kat buku kahkahkkah kelakar giler bila ingat balik...

arrrrrrrr...hesteria jap kahkahkah...bila dengar jer lagu mesti ingat masa zaman-zaman sekolah dulu,kerana zarul umbrella la aku siap gaduh dengan member sebab berebutkan si zarul ni kelakarkan macam la si zarul
pandang ko budusssss...kuikuikui..

ok bye semua selamat berpuasa dan bersahur jom layan lagu ni sampai lebam to zarul umbrella i always luv u kahkahkah...mampos kena lempang kat bini dia bye adios...







nota bulan ramadan:

"Rasulullah s.a.w berbuka puasa dengan rutab. Jika tiada rutab, baginda akan berbuka dengan tamar dan jika tiada tamar, baginda akan minum beberapa teguk air." (HR Tirmidzi)








No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....