tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, July 23, 2012

ape masalah lu derrr????


asalamualaikum,
hai uolsss salam sejahtera dan selamat menjalani ibadah puasa,selamat berbuka,selamat berterawih serta selamat segala-galanya...

aku pelik la semenjak dua menjak ni ada orang yang macam tak puas hati dengan aku,ape kesalahan aku pon aku tak pasti nak kata aku ada sakitkan hati dia memang tak la kot sebab aku cakap dengan dia pon jarang-jarang sekali dalam sebulan ada la kot dua tiga kali ,nak kata buat kesalahan besar takde kot,so sekarang lantak ada aku kisah...

apa yang aku rasa sekarang ni cuma ketidakpuasan hati sebab aku asyik dok pikir apa aku dah buat aku ada curi harta benda die ke,ke dah tak suka aku tinggal kat sini ok fine aku boleh blah anytime nak halau lagi bagus sebab memang kau dah tak larat lagi nak duduk sini ngadap muka dia....

so sekarang aku cuma tunggu dan lihat apa akan terjadi selanjutnya bulan-bulan puasa malas aku nak pikir pasal hal remeh temeh ni masalah diri sendiri pon belum settle lagi ni nak kena pikir masalah orang memang tak ler derrr....!!!


"Jangan sesekali menyalahkan kesilapan diri sendiri kepada orang lain kerana orang yang tidak mengakui kelemahan diri sukar untuk berjaya."

nota ramadhan:
"Pada bulan Ramadan yang diturunkan al-Quran, sebagai petunjuk bagi manusia dan keterangan dari petunjuk, memperbezakan antara hak dengan yang batil maka sesiapa yang hadir di antara kamu di bulan itu hendaklah ia berpuasa". 
Al-Baqarah, 2:185.

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....