tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Monday, October 8, 2012

mungkinkah situasi ini akan berulang...

assalamualaikum...

entry ditengahari disaat ini aku tengah kelaparan tetiba timbul ilham nak menulis walaupon bakat menulis ke longkang iyer aku ngaku aku fail bab mengarang ayat seketul dua ketul tapi bila ilham tu datang tangan tak boleh duduk diam otak pon mula berfungsi macam enjin mesin rumput...over kan????

seperti yang anda ada ketahui kelate sedang menuju dan sedang menghampiri puncak piala malaysia   mampukah kelate mara ke final????nantikan hari jumaat nanti kelate lawan selangor....

yak kelih boktan gambar gelap pulok

mungkin situasi diatas akan berulang lagi????mungkin kalau kelate bermain secara bersungguh-sungguh tsunami merah akan melanda bukit jalil sekali lagi

mungkinkah kelate akan mara ke final atau pon tidak?????tibo-tibo ambo raso kenaling

mungkinkah ambo akan menghadirkan diri dibukit jalil sekali lagi???kalau kelate mara ke final mungkinlah aku pergi tapi kalau bos tak bagi cuti harapan la!!!!harapan,harapan menjadi layu ingin ku bahagia bersama mengapai piala malaysia bersama selamanya....

mungkinkah aku aku akan pergi stadium shah alam hari jumaat ni?mungkin kot sebab dekat dengan rumah...

baper banyak mungkin la aku ni ok la lapar nak makan dah la dok sorang kat rumah tiada berteman sobsobsob...sedih nak keluar kereta kena rembat atoi bosan.....k bye gomo kelate gomo






6 comments:

  1. nampaknya...kita terpaksa membawa haluan masing2 sekejap..hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. sebab saya penyokong selangor..hehehehe :P

      Delete
    2. dh agak dh haha....kita tgk la sape gi final!!!

      Delete
  2. hahaha..adeh..saya kalah..hehehe.. tahniah tau sebab Kelantan dapat mara ke Final.. awak kena belanja saya makan nampak gayanya ni..hehehe

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....