tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Saturday, June 2, 2012

memandu la secara berhemah

assalamualaikum...

hai semua pembaca dan pengunjung blog tak baper best aku ni terima kasih daun keladi ada masa singgah lagi,kepada semua selamat menyambut bulan jun tak lama lagi nak pose dah,pose dah ganti belum aku otw baru dua hari puasa tinggal lagi lima hari uhuk...uhukk...
ok today aku nak story mory pasal perjalanan hidup aku selama lima tahun aku drive macam2 jenis manusia dah aku jumpa masa drive,macam peel yang menjengkelkan dan juga macam2 ragam yang boleh buat aku kencing manis...

jenis manusia yang aku jumpa sepanjang lima tahun aku drive:

1)jenis pemandu tak ada otak bawak kereta selamber hanjing dia jer boleh kena penyakit bengkek hati tau..

2)memandu pelahan tahap siput babi ni boleh darah tinggi naik mendadak

3)terlampau laju oh man ni boleh buat aku sakit jantung seriau tengok dia bawak laju sangat

5)sambil memandu jom berdating2 nak dating berhenti la tepi jalan huh....

6)kat trafik light boleh pula buat upacara cabut bulu ketiak tidak itu mengelikan yakkkkk...

7)ni satu lagu situasi kat trafik light yang aku selalu terpandang,terlihat secara tak sengaja hari tu aku tengok perempuan tu korek2 hidung lepas tu tenyah dekat stereng uweekkk..menanah mata yang memandang!!!

8)sambil drive boleh pula romen2 gilo2....

9)sambil drive makeup selalunya perempuan ler takkan jantan pula kecuali yang tu....paham sendiri la!!!

10)sambil drive boleh pulok dia baca surat khabar macam la kat umah tak boleh baca..

11)bawak keta sambil bergayut part ni aku paling anti sebab pemandu macam ni la keta aku kena sondol puiii...

12)last sekali ditujukan buat orang yang bawak motor,bawak motor hati2 sikit jangan main cilok mencilok bahaya sila hari bulan arwah hari 2 aku hampir2 terlanggar sorang mamat ni ada ke patut dia pergi buat uturn kat tempat tak sepatutnya nasib baik aku slow time 2 kalau laju tak tahu nak cakap ler derrr....

yang paling best selama memandu lima tahun aku drive macam jenis benda pelik yang aku jumpa contohnya ni..

aku tak tahu la proton ada keluarkan kereta waja jenis camni haha...

pandai dia mengeja....


ok bye selamat berhujung minggu....




3 comments:

  1. errrkk!! yang tgh beromen pun awak pernah nampak???hahahatajam betul mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy klu drv ske pdng kiri kanan blkg dpn!!!

      Delete
    2. hahahaha.. rezeki la tu dapat tgk orang beromen.muahahahaha :P

      Delete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....