tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Wednesday, March 28, 2012

MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KEPADA PEREMPUAN :

asslamualaikum...

✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu,
✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi,
✔ GELANG → Tanda mesra,
✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian,
✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan,
✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin,
✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu,
✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi,
✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta,
✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan,
✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur,
✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang,
✔ COKLAT → Semanis cintamu,
✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan,
✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat,
✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!! Aku akan mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup),

Tetapi hadiah yang paling di nanti²kan oleh setiap perempuan adalah..

♥ ♥ MASUK MEMINANG dan NIKAHI dia → Tandanya dia serius n betul² ikhlas mencintai kamu.. :))



tiba2 jer tersyok sendiri tengok scha dengan awal....

sweetkan walaupun ala2 kebaratan sikit yang penting bahagia

pic kat bawah ni lagi sweet...

hahaha...

3 comments:

  1. hurm..teringin jd seorang yang romantik.. tapi tak reti la pulak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x perlu nak romantik2 sangat jadi diri sendiri sudah...

      Delete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....