tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, March 15, 2012

last day kat bali

assalamualaikum...

akhirnya cerita pasal bali sampai ke penghujungnya,last day kat bali ni takde aktiviti menarik sangat macam biasa bangun pagi pergi breakfest,lepas breakfest aku keluar jalan kat sekitar hotel tu jer,sebab hotel yang aku stay betul2 dekat town dia so banyak la butik kat sekitar situ so apa lagi shopping ler kite....

breakfest last day aku membedal ni sedap disebabkan aku membedal pagi tu dengan banyaknya terus tercirit nasib baik aku bawak ubat tu pentingnya ubat ubatan kalau travel..

pagi2 dekat kawasan sini dah bizi bising pulok tu nasib baik satu malam jer stay kat sini..

lepas habis breakfest aku keluar jalan2 dekat situ banyak kedai tak bukak lagi,jalan2 lepas tu ternampak spa so aku teringin nak manicure padicure murah kot 50 ribu rupiyah jer lebih kurang 17 hengget,tapi hancus hati ku hancus kuku ku yang comey diorang kerjakan patut 50 ribu rupiyah jer setakat sental aku pun boleh buat puiii...sentap mak!!!

habis dikerjakan diorang aku jalan situ dengan muka tak puas hati nampak kedai jual perfume terus terkinja2 nak beli murah lak tu so aku terembat 2 botol..


Ralph by Ralph Lauren Fragrances - 3.4-oz. Eau de Toilette Spray
macam ni la rupa perfume yang aku beli murah...

habis shopping bagai balik hotel packing apa yang patut lepas tu keluar lunch habis lunch ktorang berambus dari hotel tu dan bertolak ke airport sebab pukul 3 dah kena checked in...





last sekali bergambar ramai2 and terbang balik ke malaysia bye2 bali sedih2 sobsobsob entah bila nak datang sini lagi mybe honeymoon nanti kot kahkahkah...

No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....