tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, May 26, 2011

sekinchan ikan bakar...

berita baik kepada penduduk shah alam n budak2 uitm sekinchan ikan bakar dah bukak diorg pya cawangan kat seksyen 7,tapi celah mne aku x tahu dekat2 jekel tu kot,pastu kan sempena perasmian cawangan kat sek7 2 diorg wat makan2 free pe lagi jom ler pakat ramai2 gi serbu!!!!!aku cam nak gi sbb dh lama dh aku mengidam nk makan ikan bakar kat c2 orang kata sedap tapi aku x prnh try pon lagi that why aku nk try cuba test rasa diorg pya ikan bakar yg glamour lagi mebeles....! tapi kan aku x sure ler bile diorg pya perasmian  kat paper x ckp pon tarikh die ceh x kasi orang serbu ler tewwwww........! i tell u beb sekinchan ikan bakar ni  dah ade cawangan 1 malaysia i tell u  hebat x hebat sohor kalu ore klate royak gak,x silap aku diorg dah 14 cawangan perggh pokcik kayo tauke die siap dh dpt title DATO,dato pe ntah name tauke die!
hari ni aku baca kat paper metro kalau kite bawak keratan berita dlm hairan  harian metro diorg akan bagi 20% diskaun taktik orang niaga kate free pe jadah kene bawak keratan berita lak dok pehe kawe...
kalau gitu baik kite bako jer kite bako....!


jom kite sama2 tgk pe yang menarik kat sekinchan ikan bakar yang femes ituewwwww...



 
                                 
                                ikan keli pergghh lemak berkrim.....
                               lala...my peberet garu pon sodap

                      kerang bakar ni pon sama garu pon sodap...

                    ni ikan pe ekkkk????? ratah pon sodap.....


kalau korang nak gi jgn lupe ajak aku ekkkk!!!!!!huahuahua








perhatian sume saya sedang mencari follower no.10 hadiah misteri menanti korang yg jadi follower no.10,
sbb ape aku nak bagi hadiah sbb no.10 tu  no paberet aku sbb aku dilahirkan 10hb tu jer xde niat lain pon lagi pon aku berblog ni saje jer nk mengisi masa lapang aku yg sgt lapang ini hehehe..ok bye!

2 comments:

kalau korang rasa korang sweet sila komen....