tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, May 8, 2011

penyakit lupa daratan...

aku x lupa daratan cuma aku ni jenis pelupa ntah ler byk mkn semut kot??? kdg2 name org pn aku x igt kwn2 klu lma x jmpe pn aku igt x igt siot jer  smpi diorg kta aku sombong mentang2 ler dok KL dh lpa ktorg pedih ulu ati ble org ckp cam2 tang2 2 gak cam nk smack down,aku x sombong mng aku jenis pelupa maklum ler lama x jmpe so aku hrp2 geng bas sekolah klu terserempak ke pe tegur2 ler aku ekkk???rindu lak rsanyer zaman2 skolah dlu rmi kwn2 cam nk skolah blk jer walaupn aku selalu kena denda keliling padang skolah aku rela asalkn dpt skolah blk hehe...!citer bab2 kne denda mng aku selalu kena bkn nk kta aku nakal kt skolah aku dlu agama so byk ler kne hafal2 ni aku lak ade mslah lpe igatan dpn ustaz jer trs lpe pe yg aku hafal pe lg kne denda ler jwbnyer...sob...sob...sob...!nmpknyer pasni aku kne byk mkn kismis ni sok nk gi ble sekilo kt giant semoga daya ingatan aku mencapai tahap cipan....

yg benar aku minah pelupa....


No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....