tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Tuesday, May 24, 2011

BERNUR KASIH di jusco bukit raja....



wawawa...korang jgn jeles aku da tgk citer NUR KASIH ahakkkk...ternyata citer ni sgt memberahikan diri..
siyes citer ni mng best ternyata cinta adam n nur sangat agung ala2 romeo n juliet gitiewww...
x sia2 aku siap ambik couple seat lg(wooo...x bleh blah) padahal gi ngan member p,puan sje nk feel ala2 couple hahaha...bkn pe aku mng ske couple seat ni psl luas selesa lak 2  tiket RM12 JERRRR tempat ddk biase RM11 tmbh sehinggit jer!
berbalik pada citer NUR KASIH td citer die awal2 lg dh start tangkap leleh dh sedih wooo....sob...sob...sob..sampai menitiskan air mata org xde jiwa jer x nangis byk sgt moment2 sedih dlm citer  NUR KASIH ni dgn adam(remy ishak) nyer yg sakit,aidil(fizz fairuz) bini die alya(ayu raudah) meninggal pas2 nur amina (tizz zakiah) pregnent tp gugur sedih giler time 2 tp part adam ler paling sedih die sakit huhuhu...!x bleh citer byk2 x rock ar korang kene gi tgk citer ni kt panggung ok.....x rugi wa ckp lu!

pas abih bernur kasih aku round2 jusco round JER  nk melabur almaklum ler dh akhir bulan cuci2 mata jer ler seksa giler cuci mata jusco tgh sales lak skang ni eeee...geram!
pas round jap aku blah x tahan godaan beb geram jer nk korek atm pas2 singgah jap  gaint sek 13 tb2 jer dlm keta rsa lapar lak aku gi food court giant order laksa penang giler babun x sedap dh ler mahal 4 hinggit  selalu beli bru 3 hinggit lebih...!TEA AIS die RM2.30 wa ckp lu mahal sggh cekit darah selalu aku beli baru RM1.60 giler...giler...leh giler aku klu camni tea ais die x best x caw langsung x berbaloi ngan harga die aku buat sendiri lagi sedap...



                        laksa penang yang tidak memberahikan...FAIL


                        tea ais RM2.30....FAIL 







5 comments:

  1. Laksa penang mmg sedap..tapi i hantu kuah laksa..:P

    ReplyDelete
  2. laksa die x best ler pakcik!

    harap2 kutipan filem nur kasih ok ler...

    ReplyDelete
  3. laksa mmg sedap . . tapi law taa memberahi kan tue , ofcoz tolak tepi . hahaa .

    ReplyDelete
  4. akak pn ske laksa penang tapi yg ni x best...

    ReplyDelete

kalau korang rasa korang sweet sila komen....