tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Sunday, April 17, 2011

peah(bukan nama sebenar)

asalamualaikum.....kali ni aku citer psl kwn aku peah (bukan nama sebenar)  nma betul  terpaksa dirahsiakan utk mengelak sebrg publisiti murahan iyer  ngeh...ngeh...ngeh...bkn tkt disue  atau tkt die bca blog aku sbb aku tahu si peah ni buta it jht x aku hahaha(gelak jht) ,
yg aku nk citer ni psl peah ni die ni berlagak sikit aku rsa bkn sikit tp byk kah...kah...kah...
hari jumaat bru2 ni ad le customer msk so aku pn bgn le aku tya akak 2 dgn penuh didekasi n mesra pelanggan bleh akak 2 wat tahu jer pas2 aku tgk cam die cari org ooo...rupa2nyer die cari si peah aku jd pelik peah knl ke akak ni so aku biarkn jer la si peah 2 layan akak 2  wa x kisah no hal  si peah bgn ngan lagak poyos gi lyn akak 2 n bla....bla....bla...pas abis sume akak 2 byr n blah pas2 si peah ni tb2 jer gelak aku tya ler ko pehal gelak tb2???die citer kat aku akak 2 pernah dtg n aku ckp kat die so???pas 2 die citer ler la kt aku psl akak 2 bla...bla...bla..,
mls ler aku nk story pe yg si peah citer kat aku msa die dok  citer hidung die kembang kempis cam lembu sembelit lak aku tgk pas2 aku ckp ler ngan die kiranyer ko bangga ler ni korang nk thu pe yg die ckp kt aku????die kta iyer aku bangga,riyak,takbur n whatever la..cis minah ni cam t*i*k aku ckp dlm hati jer ler hehe...aku pn tazkirah ler kt die wahai kaum adam tidakkah kau tahu sifat bangga diri,takbur n riyak 2 sifat n amalan syaitan terus die diam n wat muke 14 bengang ler 2 hahaha...aku gelak, sbnrnyer bkn aku jer yg meluat ngan die dak2 yg wat partime pn x bpr ske ngan die ni psl berlagak sgt kdg2 aku tgk lagak die ala2 bos g2
eeee...please ade aku kisah tapi xpe biar ler die ngan labu2nyer mybe 1 hari nnt die akan sedar bahawasanyer (ayat skema jer) sikap die 2 leh buat org x ske ngan die jd blogger's sume korang klu dh glamor 2 jgn ler berlagak lak sentiasa ler merendah diri ok...tidakkah sifat merendah diri ini 1 sifat yg terpuji sape2 setuju garu ketiak korang hehehe...
ok la sampai disini jer tazkirah sy pada kali ini jumpe lagi dan renung2kan asalamualaikum ... ^  O  ^
                                                                                                                                            




peace no war........... 


No comments:

Post a Comment

kalau korang rasa korang sweet sila komen....