tabung nak gi haji

orang-orang bijak pandai

Thursday, April 28, 2011

adab menumpang

masalahkan dok umah org ni walaupun adik beradik sendiri sume jd x kena 2 x kena ni x kena stress aku,
ari ni blk jer keje tb2 bibik ckp ibu x bg lipat bj kakak ble msa ler aku ade suh die lipat bj aku..
sume aku wat sendiri ok basuh baju,angkat bj,lipat n gosok sume aku buat sendiri ok xdenyer aku suh ko bibik ble masa aku suh ko lipat bj aku ni cer citer cer citer x puas ati  aku trs aku sound die aku klu bda x btl mng aku angin 1 badan rsa nk kung fu jer dush...dush...dush,yg akak aku 2 pe lg yg die x puas ati aku x thu ler sume bde aku wat sendiri basuh jamban pn aku wat sendiri xdenyer aku nk suh2 bibik sume aku buat sendiri aku sedar aku cuma menumpang kt umah 2 tp jgn ler dok tuduh org mcm2 bde yg die x nmpk ngan mata kepala die sendiri klu bde 2 kesalahan aku leh terima klu x btl sorry ler wa hangin beb!aku rsa cam nk pindah jer nk dok umah sewa aku rsa cam2 lebih tenang xde org nk cari2 kesalahan kite lg aku klu bleh xnk ar gaduh adik beradik sbb 2 selama ni aku byk bersabar klu  nk ikutkn kepala otak kite leh wat gaduh, aku klu die ckp pe2 aku just

syp jer sbb pe aku sedar aku ni menumpang umah die pas 2 satu ag aku pikirkan mak aku,aku xnk nnt mak aku ssh ati kt kg so aku ddk jer ler ngan die ikut kn aku mng aku nk dok umah sewa xde ler aku serabut..
mmmm....ntah aku xthu dh nk wat camner aku hanya mampu bersabar n trs bersabar!ble agaknyer putera idaman nk msk minang aku leh ler aku blah dri umah 2 hehehe..haktui ko jgn nk berangan ila!

1 comment:

kalau korang rasa korang sweet sila komen....